- well hello there.

.

Hej jag heter Malin och är i nuläget en livfull 18 åring som bor i Uppsala. Hur jag beskriver mig själv som person är att jag är omtänksam och bryr mig sjukt mycket om mina vänner och min familj. Klädintresserad kan ingen neka att jag är då jag alltid känner lyckan då jag har med mig ett nytt klädesplagg hem som jag sen trycker in i garderoben. En liten dröm skulle vara att ha en walk-in-closet!

Och vad gör jag på fritiden? Hmm, jo jag går fortfarande i gymnasiet, Grafisk Kommunikation på GUC. Längtar som fan till studentdagen. Hört att det kan vara en av de bästa dagarna i ens liv, time will tell! Anyway. Vad händer efter studenten? JOO för det första ska jag ha en grym sommar och därefter får ni se vart mina vägar bär av! Längtar!


kommentarer



namn
kom ihåg mig
email

bloggadress

skriv i rutan

Trackback